Ofte stillede spørgsmål
Vi ønsker, at du skal være fuldt ud tilfreds med dit køb hos os. Derfor tilbyder vi en 30 dages tilfredshedsgaranti. Det betyder, at hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dine smykker, kan du returnere dem inden for 30 dage efter modtagelsen og få pengene tilbage eller bytte dem til et andet produkt. Smykkerne skal være i original stand og emballage. Kontakt vores kundeservice for at arrangere en returnering eller ombytning.
Hvis din ordre ikke allerede er blevet afsendt, er det ofte muligt at ændre eller annullere den. Kontakt venligst vores kundesupport for at se, hvad vi kan gøre.
Vi accepterer typisk betaling med kreditkort, mobilepay og bankoverførsel. Kontakt venligst vores kundesupport, hvis du har spørgsmål til betalingsmetoder.
Ja, vi tager din sikkerhed og beskyttelse af personlige oplysninger meget seriøst. Vi bruger sikre betalingsmetoder og kryptering for at beskytte dine oplysninger.
Du kan kontakte os via vores kundesupport, som du kan finde på vores hjemmeside. Du kan også sende os en email eller give os et opkald.
Spørgsmål om levering
Vi bestræber os på at sende din ordre så hurtigt som muligt, normalt indenfor 1-3 hverdage.
Vi tilbyder typisk forskellige fragtmuligheder afhængigt af destinationen og hastigheden af levering. Kontakt venligst vores kundesupport for mere information.
Ja, når din ordre er blevet afsendt, vil du typisk modtage en leveringsbekræftelse med et sporingsnummer, så du kan følge med i din levering.
Spørgsmål om returnering
Write a clear and concise answer to guide your customers.
Hvis din ordre ikke allerede er blevet afsendt, er det ofte muligt at ændre eller annullere den. Kontakt venligst vores kundesupport for at se, hvad vi kan gøre.